Огляд першої поїздки Hyundai Tucson 2022 року: стиль, простір і безтурботність

Цей стильний позашляховик становить серйозну загрозу по відношенню до Toyota RAV4 і Honda CR-V.

Абсолютно новий Hyundai Tucson 2022 року унеможливлює пошук своєї центральної теми: з його поляризаційним зовнішнім виглядом, розслаблюючим салоном і несподіваним характером водіння цей компактний позашляховик втілює контрасти, які якимось чином зливаються в приємно згуртоване ціле. І що з усього цього? Якщо ви працюєте в Honda або Toyota, можливо, вам варто звернути серйозну увагу на новий Tucson.

Це менш шокуюче особисто

Почнемо з очевидного: зовнішнього стилю Tucson 2022 року. Через проблеми з аеродинамікою, які перетворюють більшість позашляховиків схожими на краплі, дизайнери більшості автовиробників використовують металеві поверхні, щоб управляти віддзеркаленнями і формувати «лінії» автомобіля. Компанія Hyundai зробила зворотне зі своїм компактним позашляховиком, використовуючи різко вигнуті панелі, щоб перетворити його зовнішній вигляд в дисгармонійні площини. Стиль трохи різкий на студійних фотографіях, але при особистій зустрічі він набагато тонший, і це не може не подобатися, як творчий спосіб виділити Tucson серед інших позашляховиків.

Нова решітка радіатора – знак часу (чи враховував Hyundai вимоги до маски при затвердженні дизайну?). Притягуючими погляд стали інтегровані денні ходові вогні і поворотники, які стають чорними, коли Tucson вимкнений. Схоже, – це знак того, що Hyundai відходить від недавно представленого зовнішнього вигляду, до якого ми тільки встигли звикнути на Venue, Kona, Santa Fe і Palisade. Нарешті, зовсім незрозуміло, чому Hyundai відчув необхідність прибрати задні ліхтарі від Ford Mustang Mach-E.

Контрастна кабіна нового Tucson

Якщо ви очікуєте, що зовнішній вигляд буде перетікати в салон, вас чекає сюрприз. Інтер’єр Tucson має зовсім іншу естетику, і він чудовий. Приладова панель утворює широку дугу навколо водія і переднього пасажира, а прилади та центральний блок плавають на окремих панелях. Дуга веде на заднє сидіння, перериваючись (можна додати, досить грубо) центральною стійкою. Це прекрасний дизайн, який не ставить під загрозу ергономіку.

Дисплеї чіткі і яскраві – досить яскраві, зазначає Hyundai, немає необхідності затінювати приладову панель для видимості при денному світлі. Рух комп’ютеризованих голок плавний, як у Діснея, а при виборі іншого режиму руху датчики змінюються з досить витонченою анімацією.

У центральній консолі Hyundai Tucson 2022 року використовуються сенсорні панелі замість традиційних апаратних кнопок, а «віртуальні» кнопки рознесені і відзначені досить добре, щоб їх було легко знайти і натиснути під час руху. Великий мінус – відсутність відповідної ручки гучності для стерео. Є причина, по якій скромна ручка регулювання гучності зберігається протягом всієї столітньої історії радіомовлення, і її відсутність – одна з небагатьох кричущих помилок Tucson. Honda на власному гіркому досвіді засвоїла цей урок за останнє десятиліття. Будемо сподіватися, що у інженерів Hyundai не займе багато часу, щоб вирішити цю проблему.

Іди вперед, розкладись всередині

Говорячи про Honda, майже все в Tucson за передніми сидіннями нагадує нам Honda CR-V, і ми розуміємо це як найвищий можливий комплімент. Відсутність місця для ніг на задніх сидіннях було однією зі скарг споживачів попередньої моделі Tucson, тому Hyundai розробив версії з короткою і довгою колісною базою; остання є єдиною в своєму роді і тільки для ринку США. В результаті простір для ніг збільшилася на 3,1 дюйма в порівнянні з минулим Tucson і на 0,9 дюйма більше, ніж у еталонного CR-V. Це відмінне заднє сидіння з підтримуючими подушками, встановленими красиво і високо, щоб забезпечити прекрасний вид на переднє лобове скло, що явно оцінять ті, хто схильний до закачування.

Одна з речей, яка багатьом подобається в CR-V, – це багажний відсік розміром з концертний зал, і Tucson пропонує аналогічну зяючу прірву для вантажу, відстаючи від Honda всього на пів кубічного фута, при 38,7 або 38,8 кубах в залежності від моделі. Двері багажного відділення без допомоги рук можна відкрити, просто вставши за Tucson з брелоком для ключів; ніяких незручних стусанів під бампером =) Hyundai, навіть, застосував фіксатори спинки сидіння вантажного відсіку, як це реалізовано на Honda, що дозволяє опускати спинки задніх сидінь, стоячи біля заднього бампера.

Маленький двигун діє як великий 

Давайте поговоримо про те, як їздить Hyundai Tucson 2022 року. Tucson буде випускатись зі звичайними і гібридними силовими агрегатами, а через кілька місяців з’явиться підключаємий гібрид. Вже існують щасливчики, які встигли провести час з гібридом, в якому електродвигун затиснутий між 1,6-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом і шестиступінчастою автоматичною коробкою передач. Сам двигун видає 180 к.с. і 195 фунт-фут, а комбінована потужність з електродвигуном становить 226 к.с. і 265 фунт-фут обертального моменту. Всі гібриди Tucson стандартно поставляються з системою повного приводу Hyundai HTRAC.

Цей стиль гібрида дає більш традиційне відчуття, ніж системи Honda або Toyota. Двигун обертається і перемикається, як звичайний силовий агрегат, на відміну від двигуна Honda CR-V Hybrid, який або тихий, або кричить. Електродвигун забезпечує сильний і плавний приріст крутного моменту на низьких оборотах, і, якби ви не знали на чому ви їдете, то можна було б подумати, що на позашляховику з шестициліндровим двигуном.

Одне тільки бентежить: кнопкова трансмісія не має режиму «B» для включення рекуперативного гальмування, яке заряджає акумулятор при уповільненні автомобіля. Використання підрульових пелюсток знижує передачу, але не збільшує регенерацію. Єдиний спосіб скористатися перевагами рекуперативного гальмування – це натиснути на педаль гальма, але інтеграція рекуперативного і фрикційного гальмування Hyundai дійсно здається бездоганною. Хоча, з огляду на те, скільки думок Hyundai вклав в інтелектуальні органи управління рекуперативним гальмом на Kona Electric на батарейках, цікаво, що ця важлива функція була майже проігнорована в Tucson Hybrid.

Цифри економії палива по EPA для Tucson Hybrid скромніші, ніж у Honda CR-V Hybrid: 38 миль на галон в поєднанні для моделі Blue, 37 миль на галон для моделей SEL і Limited. Проте, топові версії Tucson Hybrid (SEL Convenience і Limited) коштують лише приблизно на 1200 доларів дорожче, ніж їх повнопривідні аналоги з традиційним приводом, що робить їх виключно вигідною покупкою. Ми б вибрали гібридний варіант тільки через його кращу передачу потужності.

Великий двигун діє як маленький

Не те, щоб щось не так зі звичайним двигуном Tucson, міцним 2,5-літровим чотирициліндровим, який видає 187 кінських сил і 178 фунт-фут зі восьмиступінчастою автоматичною коробки передач з можливістю вибору між переднім або повним приводом. Тут немає турбонагнівачів, як Toyota реалізувала в RAV4, Hyundai прийшов до висновку, що заміни зміщенню немає. Їзда на 2,5-літровому Tucson після гібрида, сподобається своїм сильним прискоренням, навіть якщо воно не було таким плавним, як у гібрида, а також його стриманістю. Оцінки економії палива скромні (24/29 миль на галон по місту / шосе з повним приводом), але, по досвіду: великі атмосферні двигуни краще справляються з реальною економією палива, ніж невеликі турбодвигуни, подібні до тих, які використовуються в Honda CR-V.

Руки на кермо!

Висококласні Tucson оснащені новітніми технологіями допомоги водієві Hyundai, а адаптивний круїз-контроль і система допомоги по утриманні смуги руху працюють на відмінно.

Лінійка Tucson розширена підключаємим гібридним варіантом, який пропонує 261 к.с. і 32 милі запасу ходу тільки на електриці, а також спортивною версією N Line. Крім того, новий Tucson служить основою для нового невеликого пікапа Hyundai Santa Cruz.

Позашляховик Hyundai Tucson 2022 року реально вражає як зовнішнім виглядом, так і стилем інтер’єру. Простір для пасажирів і багажу прекрасні – якщо ви не завзяті колекціонери холодильників, сім’ї з чотирьох осіб дійсно не потрібен позашляховик більш більшого розміру, ніж цей. 2,5-літровий гарний двигун, а гібридна трансмісія чудова. Ціни розумні: від 26 135 доларів за передньопривідний SE і до 38 535 доларів за модель Limited AWD з гібридним приводом. Новий Tucson поки здається чудовою альтернативою лідируючим в своєму класі Toyota RAV4 і Honda CR-V.

Легкові автомобілі Hyundai Tucson ви завжди можете отримати в фінансовий або оперативний лізинг (оренду) у ТОВ “ЛІЗИНГФІНАНС”.