Не стільки машина, скільки міський лофт на колесах. Це дійсно Mini?

Створений в 1959 році оригінальний Mini здійснив революцію в автомобільному дизайні. Завдяки двигуну, встановленому поперек передньої частини автомобіля і провідним переднім колесам, компактна механічна компоновка Mini стала зразком для автомобілів малого та середнього розміру у всьому світі.

Друге покоління Mini, випущене BMW в 2001 році, являло собою цифрову переробку, присвячену зухвалому дизайну оригіналу, яка також посилила його динаміку, що приносила справжнє задоволення від водіння.

Новий концепт BMW Mini Vision Urbanaut – це не машина, а салон на колесах з диско-підсвіткою =)

Думайте про Urbanaut як про невеликий мінівен з хіпстерскім інтер’єром в стилі лофт. Згідно із заявою BMW, у нього є «кушетка» і «вуличний балкон» спереду і «затишний куточок» ззаду. Вставте жетон в один з трьох слотів на маленькому столику, і Urbanaut представить вам один з трьох «ретельно відібраних міні-моментів» (Chill, Wanderlust і Vibe), кожен з яких змінює внутрішню атмосферу, конфігурацію сидінь і налаштування підключення.

Кермо? Педалі? Інші автомобільні речі? О, це все десь там. У шестисторінковому прес-релізі є швидкоплинне посилання на електричну трансмісію і можливість автономного приводу.

Невже це майбутнє Mini? Головний дизайнер BMW Group Адріан ван Хойдонк виправдовує брендинг Mini тим, що концепція Urbanaut передбачає «розумне використання простору».

Формат one-box дійсно надає багато внутрішнього простору для даного концепту. Єдиний зазначений розмір – це загальна довжина 175,6 дюйма (446 см), що робить Urbanaut коротшим, ніж Mazda 5, але довшим, ніж Honda CR-V. І якщо вірити візуалізації, він вище обох. З чисто фізичної точки зору це не так.

Mini Vision Urbanaut: міський шик

Усередині Urbanaut переважає текстиль, витканий з натуральних і перероблених матеріалів, з додаванням природного освітлення, яке змінюється в залежності від настрою і режиму. На рульовому колесі і деталях статі використано коркове дерево. Простий екстер’єр позбавлений швів і декоративного оздоблення, матова зелено-синьо-сіра обробка автомобіля плавно переходить в оранжерею і скляний дах. Коли автомобіль включений, він пожвавлюється змінною графікою освітлення спереду і ззаду і колесами, натхненними світловими ефектами на скейтбордах.

Відкидається вгору лобове скло можна відкрити, коли Urbanaut припаркований, щоб створити те, що BMW називає вуличним балконом.

Проте, не дивлячись на весь свій мозковий штурм з використанням технологій майбутнього і барвисте освітлення, Mini Vision Urbanaut представляє собою дивний антиутопічний підхід до бренду, який колись уособлював веселий і функціональний транспорт.

Тільки один з цих так званих «міні-моментів» – пристрасть до подорожей – насправді включає в себе рух Urbanaut або з водієм за кермом, або повністю в автономному режимі. У режимах Chill і Vibe ви, очевидно, повинні просто байдикувати або спілкуватися в Urbanaut, поки він стоїть на місці. Але важко собі уявити, чому хтось насправді волів би зробити це, а не, скажімо, байдикувати в комфортному власного будинку або спілкуватися з друзями в барі чи ресторані. Якщо, звичайно, в майбутньому ми всі не будемо змушені жити в своїх машинах =)