Новий монстр-позашляховик Porsche проїхав по Нюрбургрингу, але в реальному світі він так само цікавий.

Отримання звання найшвидшого позашляховика на знаменитій німецькій трасі Нюрбургринг-Нордшляйфе – ось причина, по якій Porsche Cayenne Turbo GT 2022 року попадає в заголовки газет, але насправді ви забуваєте про Ring після того, як проведете вихідні за кермом суперпозашляховика. Неважливо, де ви його будете водити: Cayenne Turbo GT подолає будь-які дороги, які ви зможете знайти.

Заснований на базі Cayenne Turbo Coupe, новий Turbo GT оснащений потужним двигуном V-8, швидкою коробкою передач і рядом удосконалень, які роблять його найшвидшим серійним Cayenne Porsche. Просто подивіться на цифри: 0-60 миль в годину за 3,1 секунди, чверть милі за 11,6 секунди, максимальна швидкість 186 миль на годину і час проїзду кола в Нюрбургринзі 7 хвилин 38,9 секунди. Останній перевершив попередній рекорд Ring для позашляховиків, утримуваний Audi RS Q8, на 3,33 секунди, але карколомні цифри – це лише одна сторона справи. Вам не потрібна гоночна траса-монстр, щоб насолодитися нею, тому що Porsche Cayenne Turbo GT 2022 року сяє і привертає вашу увагу на плавних дорогах, оскільки його надихаюча динаміка заряджає вас адреналіном.

Серце і душа

У центрі уваги Porsche Cayenne GT 2022 року – 4,0-літровий двигун V-8 з двома турбінами – 631 к.с. і 626 Нм крутного моменту. Хоча ці цифри не збігаються з показниками Cayenne Turbo S E-Hybrid, не сумнівайтеся: Turbo GT – це найпродуктивніший позашляховик Porsche. В цьому випадку знаменита команда Porsche GT не допомогла в розробці автомобіля, але Turbo GT все ж підтверджує свою точку зору.

Крім потужного двигуна, Porsche допрацював позашляховик, щоб він став ще більше схожим на спортивний автомобіль. Пневматична підвіска на 15 відсотків жорсткіша в порівнянні з Cayenne Turbo, а система адаптована для роботи з додатковою потужністю. Рульове управління з гідропідсилювачем і управління заднім мостом також переналаштовані, і інженери Porsche заявили, що в цілому їм вдалося зменшити крен кузова і підвищити точність автомобіля в поворотах. 22-дюймові шини Pirelli P Zero Corsa Cayenne Turbo GT були розроблені для Turbo GT, а його вуглецево-керамічні гальма, що відрізняються жовтими супортами, мають масивні 17,3 дюйма спереду і 16,1 дюйма ззаду. Cayenne Turbo GT також на 0,7 дюйма нижче, ніж Cayenne Turbo Coupe, а його система повного приводу включає роздавальну коробку з водяним охолодженням для підтримки надвисоких характеристик моделі.

На щастя, Porsche також зосередився на зниженні ваги. Титанова спортивна вихлопна і колеса позашляховика, наприклад, трохи знизили навантаження. Інші ексклюзивні елементи Turbo GT включають дах з вуглецевого волокна, унікальну передню панель зі збільшеними повітрозабірниками, центральну вихлопну трубу і страхітливий фіксований задній спойлер з вуглецевого волокна.

Як же їздить Cayenne Turbo GT?

У той час як показники потужності Porsche Cayenne Turbo GT 2022 року викликають подив, його керованість і рульове управління вражають найбільше. У кожному повороті Cayenne Turbo GT здається збалансованим і стійким. Він прекрасно обертається на звивистих дорогах, зберігаючи при цьому спокійну поставу. Що ще більш вражає, так це ступінь впевненості, яку ви відчуваєте за кермом. GT робить все настільки добре, що спонукає вас бути стараннішим на наступному повороті, гальмувати пізніше і витримувати більший імпульс до з’їздів.

Як і в спортивному автомобілі, підвіска GT відкалібрована, тому ви відчуваєте майже кожну нерівність або колію. Його шини нагадують смолу, забезпечуючи відмінне зчеплення з дорогою, а його рульове управління таке ж точне, як далеко не у кожного позашляховика або практично будь-якого транспортного засобу. Просто наведіть жовту центральну смугу на рульовому колесі в правильному напрямку, і вам, ймовірно, більше не доведеться рухати руками. В цілому жорсткість рульового управління нагадує 911 Turbo S.

Потім є блискавична трансмісія і потужність Turbo GT. Коробка передач настільки швидка і так добре відкалібрована, що вам практично не потрібно використовувати підрульові перемикачі з якої-небудь причини, крім як вам просто подобається це робити. Натисніть на дросельну заслінку, і ви відчуєте, як крутний момент досягає асфальту з лінійністю і, здавалося б, нескінченним поштовхом.

Поїздка на міських вулицях може здатися трохи жорсткою через колеса, шини і жорстку підвіску. Також можна помітити, що шини гучні. Ще одне зауваження: гучний звук вихлопу, навіть коли спортивний вихлоп включений, не чутно до салону так сильно, як хотілося б. Але, коли стоїте зовні, – рев вражає.

Крок всередину

Море алькантари, ймовірно, перше, що ви помітите на борту Porsche Cayenne Turbo GT 2022 року. Від спортивних сидінь до дверних панелей і рульового колеса GT покритий матеріалом, що нагадує замшу. Крім того, бронзові ремені безпеки, вставки сидінь і контрастна стрічка відповідають колесам Neodyme і відрізняють Turbo GT від інших кабін Cayenne. В якості опції доступна чорна або червона шкіра.

Відрізнити цю версію від інших Cayenne також допомагають логотипи Turbo GT по всій кабіні, червона кнопка на перемикачі режимів руху і відсутність металу навколо вентиляційних отворів. Однак, в іншому він схожий на Cayenne Coupe, включаючи спортивне кермо на центральній консолі.

Люди з телефонами Android будуть раді дізнатися, що нова інформаційно-розважальна система Porsche, яка входить в Cayenne Turbo GT, тепер сумісна з Android Auto. Інші важливі оновлення включають інтеграцію Apple Music і Apple Podcasts в саму інформаційно-розважальну систему і поява оновлень по повітрю.

Фінальне слово

Не дивно, що Porsche Cayenne Turbo GT 2022 року – швидкий, веселий і маневрений. Те, як він прискорюється і гальмує, в поєднанні з чудовим зчепленням з дорогою і відсутністю значного крену кузова, роблять цей Cayenne гідним значка GT. Бути найшвидшим позашляховиком на Нюрбургринзі – це одне, але доставляти радість, впевненість, адреналін і весело проводити час на реальних дорогах – ось що робить Cayenne Turbo GT дійсно особливим.